Jeg har lest noen bibeltekster i dag, men er likevel tom for ord (og det er ikke så ofte jeg er egentlig :-) Likevel er det godt å sitte her og lytte til lovsang og legge dagen i Guds hender. Bare være. Kanskje Gud i blant lengter etter akkurat det? At vi bare skal være stille?
Åpne mitt hjerte Herre, så jeg kan ta imot hva Du måtte gi! Jeg lengter etter å vokse mer I DEG. Lengter etter at Du skal bli mer synlig i mitt liv.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar