søndag 5. desember 2021

2.søndag i advent

 I dag velger jeg å dele det som i dette året har vært mitt favorittvers. Det er ofte sitert i forbindelse med jul. Åh, så bra at det er det! For det ligger så utrolig mye i dette lille Jesus barnet som vi feirer i julen. Jes 9;6

For et barn er oss født,
        en sønn er oss gitt.
        Herreveldet er lagt på hans skulder,
        og hans navn skal være:
        Underfull Rådgiver, Veldig Gud,
        Evig Far og Fredsfyrste.  


Jeg legger også ved min favoritt julesang :-D  "Maria, visste du? Det sovende lille barnet du holder i armene er den store JEG ER"




I dag vil jeg lovsynge Ham i takknemlighet for at Han kom, og for at han fortsatt vil komme inn til de som åpner sitt hjerte for Ham.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar