I dag velger jeg å dele det som i dette året har vært mitt favorittvers. Det er ofte sitert i forbindelse med jul. Åh, så bra at det er det! For det ligger så utrolig mye i dette lille Jesus barnet som vi feirer i julen. Jes 9;6
For et barn er oss født,
en sønn er oss gitt.
Herreveldet er lagt på hans skulder,
og hans navn skal være:
Underfull Rådgiver, Veldig Gud,
Evig Far og Fredsfyrste.
Jeg legger også ved min favoritt julesang :-D "Maria, visste du? Det sovende lille barnet du holder i armene er den store JEG ER"
I dag vil jeg lovsynge Ham i takknemlighet for at Han kom, og for at han fortsatt vil komme inn til de som åpner sitt hjerte for Ham.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar