onsdag 3. oktober 2018

Salme 150

Tenk, så har jeg altså nådd mitt mål; å skrive en liten kommentar til hvert av kapitlene i bibelen. Det tok sin tid, men det har virkelig vært både moro og til velsignelse. Bibelen er en bok man aldri blir ferdig med, så her er det bare å begynne på nye runder for nye oppdagelser :-)

Siste kapittel i denne runden, var salme 150, og den passer fint til gleden jeg kjenner over det jeg har fått være med på gjennom denne prosessen. Gleden over å få tro på en stor GUD. Dette er min bønn og lovsang i dag.

Halleluja!
        Lovsyng Gud i hans helligdom,
        lovsyng ham i hans himmelborg!
   
  2 Lov ham for hans mektige verk,
        lov ham for hans store velde!
   
  3 Lov ham til gjallende horn,
        lov ham med harpe og lyre!
   
  4 Lov ham med pauke og dans,
        lov ham med strengespill og fløyte!
   
  5 Lov ham med tonende cymbler,
        lov ham med klingende cymbler!
   
  6 Alt som har ånde, skal love Herren.
        Halleluja!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar