mandag 24. oktober 2016

JESUS

Det var et Ord fra gudstjenesten i går som traff hjertet mitt litt ekstra;

39 Dere gransker skriftene, fordi dere mener at dere har evig liv i dem – og nettopp de vitner om meg! 40 Men dere vil ikke komme til meg slik at dere kan ha liv. (Joh.5)

Det traff mer fordi jeg lengter etter et sterkere bønneliv...
Jeg er veldig glad i ORDET og leser det ganske jevnlig - men om jeg bare leser og leser....?

JESUS er den viktigste essensen av Ordet. Ja, han er også ORDET. Jesus, jeg vil gjerne komme til Deg! Åpenbar Ordet ditt for meg, åpenbare DEG for meg. Jeg ønsker at Ordet skal være mer enn bare ord for meg. Jeg håper og ønsker at Ordet også skal påvirke min hverdag og de jeg møter. Jesus, jeg tror jeg trenger å være mer bevisst på at DU er her hos meg, hvert minutt, hvert sekund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar